Join the Berg Holding team.

Due to the constant development we are looking for co-workers, who together with us will create the success of Berg Holding S.A.

Send your CV to rekrutacja@bergholding.pl and stay in touch with us!

 

Currently we are looking for:

Recepcjonistka / Recepcjonista

Grupa kapitałowa Berg Holding S.A. poszukuje pracownika na stanowisko

RECEPCJONISTKA / RECEPCJONISTA

 

Do obowiązków należeć będzie:

  • bieżąca obsługa i współpraca z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym
  • dbanie o właściwy obieg dokumentów i przepływ informacji wewnątrz firmy
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • obsługa połączeń telefonicznych
  • nadzór i zarządzanie powierzchnią biurową
  • kontrola i analizowanie stanu zapasów art. biurowych oraz spożywczych
  • składanie zamówień i zaopatrzenie biura w niezbędne materiały oraz artykuły
  • organizacja podróży służbowych i obsługa asystencka dla kadry menedżerskiej

Wymagania:

  • elokwencja i wysoka kultura osobista
  • wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych
  • dobra organizacja czasu pracy
  • sumienność i odpowiedzialność
  • znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym
  • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • pakiet wdrożeniowy – szkolenie wprowadzające i merytoryczne, wsparcie przełożonego
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w przyjaznej atmosferze, w prężnie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w środowisku otwartym na zmiany
  • formę umowy typu B2B lub umowę zlecenia
  • realne szanse rozwoju i awansu w strukturach Grupy

Wyślij swoje CV na adres rekrutacja@bergholding.pl i bądź z nami w kontakcie!

GŁÓWNY SPECJALISTA DEWELOPINGU I BUDOWY FARM FOTOWOLTAICZNYCH

Grupa kapitałowa Berg Holding S.A. poszukuje pracownika na stanowisko

GŁÓWNY SPECJALISTA DEWELOPINGU I BUDOWY FARM FOTOWOLTAICZNYCH

 

Do obowiązków należeć będzie:

  • kontrola procesu zawierania umów z podwykonawcami oraz dostawcami
  • współpraca z wykonawcami robót budowlanych i elektrycznych na realizowanych inwestycjach
  • weryfikacja założeń dotyczących przyłączenia projektowanych elektrowni do sieci oraz proponowanych rozwiązań technicznych w zakresie linii WN, linii SN, stacji elektroenergetycznych itp.
  • przygotowanie i kontrola budżetów i harmonogramów projektów w zakresie elektroenergetycznym
  • kontakty ze spółkami dystrybucyjnymi w zakresie przyłączania nowych elektrowni fotowoltaicznych do sieci oraz rozliczania umów przyłączeniowych
  • weryfikacja dokumentacji projektowej projektów fotowoltaicznych oraz istniejących elektrowni fotowoltaicznych planowanych do zakupu w ramach realizowanych wewnętrznie badań due diligence
  • opiniowanie i weryfikowanie projektów inwestycyjnych elektrowni fotowoltaicznych w zakresie elektroenergetycznym na każdym etapie rozwoju tych projektów
  • wsparcie kierowników projektów w przygotowywaniu do realizacji i podczas budowy farm fotowoltaicznych w zakresie elektroenergetycznym
  • nadzór terminowego przebiegu prac projektowych, budowlanych i dostaw
  • koordynacja prac wewnętrznych inspektorów branżowych powołanych do nadzorowania prac budowlanych
  • dbanie o sprawny obieg dokumentacji oraz informacji pomiędzy stronami kontraktu oraz zewnętrznymi podmiotami (zakładami energetycznymi, organami administracji publicznej itp.)
  • kompleksowa realizacja przydzielonego portfolio projektów z zakresu fotowoltaiki
  • wsparcie techniczne innych zespołów w zakresie przygotowywania ofert, audytów, schematów elektrycznych i innych
  • nadzór nad procedurami odbiorowymi
  • optymalizacja projektów instalacji PV i dobór najbardziej optymalnych rozwiązań technologicznych
  • przygotowywanie zleceń montażowych oraz harmonogramu pracy ekip wykonawczych
  • przygotowywanie wycen i koncepcji instalacji komercyjnych OZE
  • stała współpraca z Działem Sprzedaży w procesie ofertowania

Wymagania:

  • wykształcenie średnie/wyższe techniczne (budownictwo, elektrotechnika, OZE, inżynieria środowiska).
  • doświadczenie zawodowe w branży OZE
  • wiedza na temat zasad funkcjonowania sieci i urządzeń elektroenergetycznych
  • obsługa MS Office oraz programy inżynieryjne takie jak AutoCAD, PVsol
  • doświadczenie w realizacji inwestycji wielkoskalowych (powyżej 1MW)
  • doświadczenie w prowadzeniu procesów formalnych dla małych i dużych instalacji fotowoltaicznych (1-50MW)
  • dyspozycyjność, sumienność, dokładność, umiejętność pracy w zespole
  • zdolność do samodzielnej realizacji kontraktów
  • znajomość aspektów realizacji prac budowlanych
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz inicjatywa własna, dobra organizacja pracy
  • znajomość języka angielskiego
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • praca w przyjaznej atmosferze, w prężnie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w środowisku otwartym na zmiany
  • forma umowy typu B2B
  • możliwość uczestniczenia w podejmowaniu decyzji biznesowych
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, komputer, telefon)
  • realne szanse rozwoju i awansu w strukturach Grupy

Wyślij swoje CV na adres rekrutacja@bergholding.pl i bądź z nami w kontakcie!

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI

Grupa kapitałowa Berg Holding S.A. poszukuje pracownika na stanowisko

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI

 

Do obowiązków należeć będzie:

  • wsparcie administracyjne pracowników w kwestii organizacji: stanowiska pracy, spotkań z klientami i kontrahentami, podróży służbowych
  • aktywny udział w projektach realizowanych przez zespół w zakresie wsparcia administracyjnego
  • dbanie o zaopatrzenie biura w bieżące materiały biurowe i eksploatacyjne
  • zarządzanie obiegiem dokumentów i ich kontrola, samodzielne przetwarzanie poczty przychodzącej i wychodzącej, obieg poczty, redagowanie pism zgodnie z wytycznymi,
  • elektroniczne i fizyczne archiwizowanie dokumentów, zarządzanie plikami i utrzymywanie baz danych
  • monitorowanie terminów, koordynacja kalendarza (planowanie, umawianie spotkań, organizacja)
  • inne bieżące sprawy związane z obsługą administracyjną firmy

Wymagania:

  • wyższe wykształcenie na kierunku administracja
  • kilkuletnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w zarządzaniu i organizacji biura
  • biegła obsługa komputera, w tym oprogramowania MS Office
  • silne nastawienie na obsługę i umiejętności komunikacyjne
  • zaangażowanie w powierzone obowiązki, dokładność, odpowiedzialność
  • znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • praca w przyjaznej atmosferze, w prężnie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w środowisku otwartym na zmiany
  • forma umowy typu B2B
  • możliwość uczestniczenia w podejmowaniu decyzji biznesowych
  • realne szanse rozwoju i awansu w strukturach Grupy

Wyślij swoje CV na adres rekrutacja@bergholding.pl i bądź z nami w kontakcie!

GŁÓWNY SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI

Grupa kapitałowa Berg Holding S.A. poszukuje pracownika na stanowisko

GŁÓWNY SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY NIERUCHOMOŚCI

 

Do obowiązków należeć będzie:

  • sprzedaż nieruchomości będących własnością spółki;
  • przygotowanie ofert nieruchomości
  • utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientem
  • współpraca z zespołem oraz z podmiotami działającymi na rynku nieruchomości
  • prezentowanie nieruchomości przeznaczonej do sprzedaży
  • przygotowanie dokumentacji do transakcji
  • podejmowanie czynności organizacyjnych związanych z transakcją
  • realizacja planów sprzedaży
  • monitorowanie trendów rynkowych i wdrażanie ich w środowisku firmy

Wymagania:

  • doświadczenie na podobnym stanowisku
  • samodyscyplina i umiejętność zarządzania czasem pracy
  • wysoka kultura osobista i etyka zawodowa
  • umiejętność skutecznej komunikacji interpersonalnej
  • znajomość branży nieruchomości
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • optymistyczne usposobienie
  • czynne prawo jazdy kategorii B
  • znajomość ustawy deweloperskiej

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • praca w przyjaznej atmosferze, w prężnie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w środowisku otwartym na zmiany
  • forma umowy typu B2B
  • możliwość uczestniczenia w podejmowaniu decyzji biznesowych
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, komputer, telefon)
  • realne szanse rozwoju i awansu w strukturach Grupy

Wyślij swoje CV na adres rekrutacja@bergholding.pl i bądź z nami w kontakcie!

MENEDŻER PROJEKTU INWESTYCJI DEWELOPERSKIEJ

Grupa kapitałowa Berg Holding S.A. poszukuje pracownika na stanowisko

MENEDŻER PROJEKTU INWESTYCJI DEWELOPERSKIEJ

 

Oprócz szeroko rozumianej wiedzy technicznej, znajomości aktualnych przepisów prawa budowlanego wymagane są uprawnienia zezwalające na działalność w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Mile widziane uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej / inżynieryjnej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń.

Do obowiązków należeć będzie:

  • kontrolowanie jakości, terminowości i stanu realizacji prac na budowie
  • bieżąca analiza postępu prac w oparciu o harmonogram
  • przygotowanie raportów oraz sprawozdań z przebiegu realizacji prowadzonych budów
  • nadzór nad podległymi pracownikami i podwykonawcami
  • współpraca przy opracowaniu wycen na roboty dodatkowe i zamienne
  • uzupełnianie dokumentacji budowlanej
  • udział w sporządzaniu dokumentacji projektowej, konsultacja założeń
  • ścisła współpraca oraz nadzór nad kierownikami budowy, kontakt z inwestorem oraz Działem Sprzedaży
  • dokonywanie odbiorów robót zgodnie z wewnętrznymi procedurami

Wymagania:

  • doświadczenie zawodowe na budowie
  • posiadanie prawa jazdy kat. B.
  • płynne posługiwanie się programem MS Excel oraz AutoCad
  • niezbędne jest umiejętne zarządzanie zasobami ludzkimi oraz koordynowanie prac różnych powiązanych podmiotów w tym ekip budowlanych, biura projektowego, inspektorów nadzoru
  • samodyscyplina i umiejętne zarządzanie czasem pracy, w tym realizacja zadań pod presją czasu
  • umiejętność efektywnej organizacji pracy pod względem technicznym, logistycznym i ekonomicznym.
  • znajomość ustawy deweloperskiej

Oferujemy:

  • praca w przyjaznej atmosferze, w prężnie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w środowisku otwartym na zmiany
  • forma umowy typu B2B
  • możliwość uczestniczenia w podejmowaniu decyzji biznesowych
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, komputer, telefon)
  • realne szanse rozwoju i awansu w strukturach Grupy

Wyślij swoje CV na adres rekrutacja@bergholding.pl i bądź z nami w kontakcie!

KSIĘGOWY

Grupa kapitałowa Berg Holding S.A. poszukuje pracownika na stanowisko

KSIĘGOWY

 

Do obowiązków należeć będzie:

  • prowadzenie pełnych ksiąg rachunkowych
  • sporządzanie list płac i deklaracji ZUS
  • wystawianie faktur
  • prowadzenie rozrachunków
  • sporządzanie raportów finansowych
  • korespondencja z ZUS i Urzędem Skarbowym

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (kierunki adekwatne do profilu stanowiska: ekonomia, finanse, księgowość, zarządzanie itp.)
  • wykonywanie powyższych działań na rzecz innych podmiotów przynajmniej przez okres kilku lat
  • umiejętność analitycznego myślenia, analizy zagadnień księgowych
  • chęć uczenia się nowych rzeczy i poszukiwania rozwiązań
  • dobra znajomość MS Office (szczególnie MS Excel)
  • odpowiedzialność za przyjmowane obowiązki i kultura pracy
  • mile widziana znajomość systemu Standard ERP z HansaWorld

Oferujemy

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • praca w przyjaznej atmosferze, w prężnie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w środowisku otwartym na zmiany
  • forma umowy typu B2B
  • możliwość uczestniczenia w podejmowaniu decyzji biznesowych
  • realne szanse rozwoju i awansu w strukturach Grupy

Wyślij swoje CV na adres rekrutacja@bergholding.pl i bądź z nami w kontakcie!

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this
NEWCONNECT
RAPORTY
DANE FINANSOWE
KONTAKT BOI