Dołącz do zespołu Berg Holding.

W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy współpracowników, który razem z nami tworzyć będą sukces Berg Holding S.A.

Wyślij swoje CV na adres rekrutacja@bergholding.pl i bądź z nami w kontakcie!

 

Obecnie poszukujemy:

Recepcjonistka / Recepcjonista

Grupa kapitałowa Berg Holding S.A. poszukuje pracownika na stanowisko

RECEPCJONISTKA / RECEPCJONISTA

 

Do obowiązków należeć będzie:

  • bieżąca obsługa i współpraca z klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym
  • dbanie o właściwy obieg dokumentów i przepływ informacji wewnątrz firmy
  • obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej
  • obsługa połączeń telefonicznych
  • nadzór i zarządzanie powierzchnią biurową
  • kontrola i analizowanie stanu zapasów art. biurowych oraz spożywczych
  • składanie zamówień i zaopatrzenie biura w niezbędne materiały oraz artykuły
  • organizacja podróży służbowych i obsługa asystencka dla kadry menedżerskiej

Wymagania:

  • elokwencja i wysoka kultura osobista
  • wysoki poziom umiejętności interpersonalnych i komunikacyjnych
  • dobra organizacja czasu pracy
  • sumienność i odpowiedzialność
  • znajomość języka angielskiego na poziomie dobrym
  • doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

Oferujemy:

  • pakiet wdrożeniowy – szkolenie wprowadzające i merytoryczne, wsparcie przełożonego
  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • pracę w przyjaznej atmosferze, w prężnie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w środowisku otwartym na zmiany
  • formę umowy typu B2B lub umowę zlecenia
  • realne szanse rozwoju i awansu w strukturach Grupy

Wyślij swoje CV na adres biuro@bergholding.pl i bądź z nami w kontakcie!

GŁÓWNY SPECJALISTA DEWELOPINGU I BUDOWY FARM FOTOWOLTAICZNYCH

Grupa kapitałowa Berg Holding S.A. poszukuje pracownika na stanowisko

GŁÓWNY SPECJALISTA DEWELOPINGU I BUDOWY FARM FOTOWOLTAICZNYCH

 

Do obowiązków należeć będzie:

  • kontrola procesu zawierania umów z podwykonawcami oraz dostawcami
  • współpraca z wykonawcami robót budowlanych i elektrycznych na realizowanych inwestycjach
  • weryfikacja założeń dotyczących przyłączenia projektowanych elektrowni do sieci oraz proponowanych rozwiązań technicznych w zakresie linii WN, linii SN, stacji elektroenergetycznych itp.
  • przygotowanie i kontrola budżetów i harmonogramów projektów w zakresie elektroenergetycznym
  • kontakty ze spółkami dystrybucyjnymi w zakresie przyłączania nowych elektrowni fotowoltaicznych do sieci oraz rozliczania umów przyłączeniowych
  • weryfikacja dokumentacji projektowej projektów fotowoltaicznych oraz istniejących elektrowni fotowoltaicznych planowanych do zakupu w ramach realizowanych wewnętrznie badań due diligence
  • opiniowanie i weryfikowanie projektów inwestycyjnych elektrowni fotowoltaicznych w zakresie elektroenergetycznym na każdym etapie rozwoju tych projektów
  • wsparcie kierowników projektów w przygotowywaniu do realizacji i podczas budowy farm fotowoltaicznych w zakresie elektroenergetycznym
  • nadzór terminowego przebiegu prac projektowych, budowlanych i dostaw
  • koordynacja prac wewnętrznych inspektorów branżowych powołanych do nadzorowania prac budowlanych
  • dbanie o sprawny obieg dokumentacji oraz informacji pomiędzy stronami kontraktu oraz zewnętrznymi podmiotami (zakładami energetycznymi, organami administracji publicznej itp.)
  • kompleksowa realizacja przydzielonego portfolio projektów z zakresu fotowoltaiki
  • wsparcie techniczne innych zespołów w zakresie przygotowywania ofert, audytów, schematów elektrycznych i innych
  • nadzór nad procedurami odbiorowymi
  • optymalizacja projektów instalacji PV i dobór najbardziej optymalnych rozwiązań technologicznych
  • przygotowywanie zleceń montażowych oraz harmonogramu pracy ekip wykonawczych
  • przygotowywanie wycen i koncepcji instalacji komercyjnych OZE
  • stała współpraca z Działem Sprzedaży w procesie ofertowania

Wymagania:

  • wykształcenie średnie/wyższe techniczne (budownictwo, elektrotechnika, OZE, inżynieria środowiska).
  • doświadczenie zawodowe w branży OZE
  • wiedza na temat zasad funkcjonowania sieci i urządzeń elektroenergetycznych
  • obsługa MS Office oraz programy inżynieryjne takie jak AutoCAD, PVsol
  • doświadczenie w realizacji inwestycji wielkoskalowych (powyżej 1MW)
  • doświadczenie w prowadzeniu procesów formalnych dla małych i dużych instalacji fotowoltaicznych (1-50MW)
  • dyspozycyjność, sumienność, dokładność, umiejętność pracy w zespole
  • zdolność do samodzielnej realizacji kontraktów
  • znajomość aspektów realizacji prac budowlanych
  • umiejętność analitycznego myślenia oraz inicjatywa własna, dobra organizacja pracy
  • znajomość języka angielskiego
  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie
  • praca w przyjaznej atmosferze, w prężnie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w środowisku otwartym na zmiany
  • forma umowy typu B2B
  • możliwość uczestniczenia w podejmowaniu decyzji biznesowych
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, komputer, telefon)
  • realne szanse rozwoju i awansu w strukturach Grupy

Wyślij swoje CV na adres biuro@bergholding.pl i bądź z nami w kontakcie!

MENEDŻER PROJEKTU INWESTYCJI DEWELOPERSKIEJ

Grupa kapitałowa Berg Holding S.A. poszukuje pracownika na stanowisko

MENEDŻER PROJEKTU INWESTYCJI DEWELOPERSKIEJ

 

Oprócz szeroko rozumianej wiedzy technicznej, znajomości aktualnych przepisów prawa budowlanego wymagane są uprawnienia zezwalające na działalność w zakresie pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. Mile widziane uprawnienia bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej / inżynieryjnej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń.

Do obowiązków należeć będzie:

  • kontrolowanie jakości, terminowości i stanu realizacji prac na budowie
  • bieżąca analiza postępu prac w oparciu o harmonogram
  • przygotowanie raportów oraz sprawozdań z przebiegu realizacji prowadzonych budów
  • nadzór nad podległymi pracownikami i podwykonawcami
  • współpraca przy opracowaniu wycen na roboty dodatkowe i zamienne
  • uzupełnianie dokumentacji budowlanej
  • udział w sporządzaniu dokumentacji projektowej, konsultacja założeń
  • ścisła współpraca oraz nadzór nad kierownikami budowy, kontakt z inwestorem oraz Działem Sprzedaży
  • dokonywanie odbiorów robót zgodnie z wewnętrznymi procedurami

Wymagania:

  • doświadczenie zawodowe na budowie
  • posiadanie prawa jazdy kat. B.
  • płynne posługiwanie się programem MS Excel oraz AutoCad
  • niezbędne jest umiejętne zarządzanie zasobami ludzkimi oraz koordynowanie prac różnych powiązanych podmiotów w tym ekip budowlanych, biura projektowego, inspektorów nadzoru
  • samodyscyplina i umiejętne zarządzanie czasem pracy, w tym realizacja zadań pod presją czasu
  • umiejętność efektywnej organizacji pracy pod względem technicznym, logistycznym i ekonomicznym.
  • znajomość ustawy deweloperskiej

Oferujemy:

  • praca w przyjaznej atmosferze, w prężnie rozwijającej się firmie
  • możliwość rozwoju zawodowego
  • pracę w środowisku otwartym na zmiany
  • forma umowy typu B2B
  • możliwość uczestniczenia w podejmowaniu decyzji biznesowych
  • niezbędne narzędzia pracy (samochód, komputer, telefon)
  • realne szanse rozwoju i awansu w strukturach Grupy

Wyślij swoje CV na adres biuro@bergholding.pl i bądź z nami w kontakcie!

Previous Next
Close
Test Caption
Test Description goes like this
NEWCONNECT
RAPORTY
DANE FINANSOWE
KONTAKT BOI